עולים לכיתה א'
חוברת דיגיטלית במתנה
שתעזור לך להכין את ילדך להסתגלות קלה ונעימה במעבר לכתה א'
בואו תקשיבו מה הילדים שלכם חושבים
מוזמנת להוריד עכשיו ולהדפיס
את החוברת הדיגיטלית שתעזור להם לפתור את כל החששות האלה
חוברת הפעלה צבעונית ומהפנטת
שמכינה את הילד שלך לכיתה א'
החוברת עוזרת ברמה הקוגנטיבית, המוטורית והרגשית ונכתבה על ידי אשת מקצוע, פסיכולוגית חינוכית מומחית.
חוברת שעוצבה במיוחד לצרכי הילד העולה לכיתה א'.
מפתחת את המיומנויות העצמיות:
מיומנויות ויסות רגשי
תאום עין -יד
זיכרון חזותי
דימיון מודרך
תחושת מסוגלות עצמית
תפיסה מרחבית
כדי לתת לילד חוויה טובה במעבר לכיתה א' ולבנות את המוכנות הרגשית שלו, החוברת מעניקה גם:
כלים לתקשורת נכונה עם המורה
היכרות עם הקודים הנהוגים בבית הספר וכללי ההתנהגות בכיתה
ילדים רבים מתמודדים עם פחדים רבים גלויים וסמויים במעבר לכיתה א'
עזרי לו עכשיו להתמודד עם אותם החששות
עבורו שעות של כיף והנאה
עבורך תחושת הסיפוק בידיעה שנתת לו את ההזדמנות להתחיל את כיתה א' ברגל ימין
באמצעות חוברת הפעלה צבעונית ואטרקטיבית שמאפשר לו התמודדות אקטיבית ופעילה
חוברת ההפעלה תכין אותו במעבר מהגן לבית הספר
הספירה לאחור החלה
הזדמנות עד ל 1 לספטמבר
להוריד את חוברת ההפעלה לילדים העולים לכיתה א'
מי אני?
לירז טל
מ.ר. 27-118303
פסיכולוגית חינוכית מומחית
M.A בפסיכולוגיה קלינית של הילד וחינוכית מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים
בעלת ניסיון רב בקליניקה פרטית ובשירות הציבורי (ביקורי בית במסגרת תוכנית "אילנות" ובעבודה בשירות הפסיכולוגי חינוכי של חבל מודיעין).
כיום, משתמשת בכלים מתחום הפסיכולוגיה הקוגנטיבית התנהגותית (CBT) ותורת הנפש היהודית בטיפול פסיכולוגי פרטני וקבוצתי לילדים, בהדרכות הורים ובסדנאות לאנשי מקצוע.
מזה 15 שנה שאני לומדת, חוקרת ומבררת לעומק אלו כלים תודעתיים ופרקטיים מייצרים שינוי לעומק ומהשורש ולטווח הארוך. במסגרת עבודתי אני מלווה משפחות, אימהות וילדים בתהליכי התפתחות וזוכה לראות שינויים מדהימים בעזרת הכלים האלו.
רואיינתי בטלויזיה וברדיו אודות עבודתי, וכתבות מקצועיות ומאמרים שלי זכו לפרסום ופרסים.
ליצירת קשר 054-222-1304
חוברת הפעלה צבעונית ומהפנטת
שמכינה את הילד שלך לכיתה א'
מיומנויות ויסות רגשי
היא היכולת של הילד להרגיע את עצמו ולתת לעצמו מענה רגשי בעיתות של מצוקה רגשית מול רגשות שליליים כגון תסכול, כעס, עצב, אכזבה, בדידות, קינאה. יכולת זה חשובה על מנת למנוע תחושה של מוצפות ומחנק רגשי.
תיאום עין יד
תיאום עין יד היא מיומנויות העוזרת לילד בביצוע מטלות מוטוריקה עדינה וגסה. מיומנות זו נדרשת לאורך כל היום במסגרת בית ספרית: בהעתקה מן הלוח, בכתיבה חופשית, ציור, הכנסת ציוד לילקוט וכן במשחק חופשי או משחק ספורטיבי בחצר בית הספר.
זיכרון חזותי
פיתוח זיכרון חזותי חשוב לאין ערוך ברכישת הקריאה והכתיבה. מחקרים מצאו כי ככל שילד זוכר ומבין יותר מילים בשפה המדוברת כך קל לו יותר ברכישת הקריאה כיוון שהוא מבין את מה שהוא קורא וכך חוויית הקריאה מעניינת ומספקת יותר עבורו!!!
דימיון מודרך
שימוש בדימיון מודרך היא דרך נהדרת עבור ילדך להתמודד עם אירועים עתידיים. היא מכינה את התשתית הרגשית להסתגלות קלה ונעימה בכך שהיא מבססת תבניות התנהגות מוכנות מראש לשימוש עתידי עבור הילד. זאת תוך כדי שיח מהנה וחוויתי בעולם הדמיון!
תחושת מסוגלות עצמית
מסוגלות עצמית היא הבסיס לביטחון עצמי. כאשר ילד חש כי הוא יכול, הוא מוכן להעז ולהתנסות בחוויות חדשות, הוא פתוח ללמידה ולרכישת חברים כיוון שהוא יודע שהוא מ ס ו ג ל !
מתנה נהדרת לחיים עבור ילדך!
תפיסה מרחבית
היא המיומנויות הנדרשת להתמצאות במרחב, לתפיסת כיוונים, לאוריינטציה וארגון. כאשר ילדכם מתמצא במרחב הוא ימצא בקלות את הדרך חזרה לכיתה בחזרה מההפסקה או מהשירותים ויצעד בביטחה במסלול מביתו לבית הספר או לתחנת ההסעה.
חוויות מ"המסע המופלא לכיתה א'"
קראו את מה שיש לאימהות לספר...
"היי לירז,
אני ממש ממש ממש אוהבת את הספר שלך 'המסע המופלא לכיתה א'- הוא הטוב ביותר שפגשתי עד היום להתמודדות עם הנושא. תודה ♥"
רחל טל מעודד, מטפלת בשילוב אומנויות ו-CBT, מומחית לגיל הרך
"... אני מפסיקה להקריא לו את הסיפור ושואלת אותו למה הוא בוכה? והוא עונה לי: 'אני מתרגש מהסיפור הזה, כי גם אני בשנה הבאה עולה לכיתה א' וגם אני חושש כבר מהיום הראשון בבית הספר".
עליזה אלחרר אימא של אליאב בן ה-5
לירז הי, רציתי לשתף אותך... יואב כמו כל העולים, חושש מאוד אך גם מתרגש מהעליה לכיתה א'. הזמנתי וקניתי לו את הספר שלך. וואווו!!! איזה ספר מופלא! אני וגם יואב נהננו מאו. תודה רבה רבה!
ענת, גננת ואמא של יואב העולה לכיתה א'.
הרשמי לקבלת חוברת ההפעלה במתנה
ותוכלי לקבל אותה כבר עכשיו במייל שלך להדפסה ושימוש מיידי
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר